Här ser ni de bokade tiderna för gemensamhetslokalen!
Skicka epost till styrelsen@mimersgard.se för att boka ert datum, glöm inte att ange namn och lägenhetsnummer, inklusive första bokstaven.
Notera att vid bekräftad bokning accepterar ni nedanstående regler.
|
|||||||||
Måndag | Tisdag | Onsdag | Torsdag | Fredag | Lördag | Söndag | |||
1 * Mats D, B1204Mats D, B1204 * Magdalena B, A1002Magdalena B, A1002 |
2 * Mats D, B1204Mats D, B1204 |
3 * Mats D, B1204Mats D, B1204 |
4 * Mats D, B1204Mats D, B1204 |
5 * Mats D, B1204Mats D, B1204 |
|||||
6 |
7 |
8 |
9 |
10 * Fredrik S, B1304Fredrik S, B1304 |
11 * Fredrik S, B1304Fredrik S, B1304 |
12 |
|||
13 |
14 |
15 |
16 |
17 * Leif D, D1003Leif D, D1003 |
18 * Leif D, D1003Leif D, D1003 |
19 * Leif D, D1003Leif D, D1003 |
|||
20 * Mimers GårdMimers Gård |
21 * Mimers GårdMimers Gård |
22 * Mimers GårdMimers Gård |
23 * Mimers GårdMimers Gård |
24 * Mimers GårdMimers Gård |
25 |
26 |
|||
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Regler
Bostadsrättsföreningen Mimers Gård har efter beslut på extra föreningsstämma den 26 april 2016 förvärvat bostadsrättsföreningens lägenhet med nr A1001 belägen på bottenplan i hus A med adress Kurirgatan 31 (”Lokalen”). Lokalen är fullt möblerad och utrustad med bl.a. diskmaskin och tvättmaskin.
Styrelsen har beslutat att anta följande regler för användning av Lokalen.
- Lokalen får användas av bostadsrättsföreningens styrelse för sammanträden, styrelsearbete samt förvaring av föreningens och styrelsens handlingar.
- Lokalen får även bokas av bostadsrättsföreningens medlemmar för mötesverksamhet dag- och kvällstid (ej fester/partyn) och övernattningar. Maximalt antal övernattande personer i Lokalen är fem.
- Vid övernattning tas ut en avgift om 250 kr/natt vilken debiteras den bokande bostadsrättsinnehavaren i efterskott på samma avi som ordinarie månadsavgift. Vid enstaka fall av användning av Lokalen för mötesverksamhet tas ingen avgift ut.
- Lokalen bokas via e-post: styrelsen@mimersgard.se. Bokningen kan även göras genom att en anmälan om intresse för bokning lämnas i styrelsebrevlådan. Bokningen är bindande när bekräftelse på bokningen lämnas.
- Bokningen av Lokalen kan ske tidigast två månader i förväg och för högst tre nätter i följd (fem nätter under lågsäsong, dvs ej storhelger).
- Nyckel hämtas och lämnas efter överenskommelse med den eller de av föreningens styrelsemedlemmar som anvisats som kontaktperson(er) i samband med bekräftelse på bokning.
- Den bostadsrättsinnehavare som bokar gemensamhetslokalen för möten eller övernattningar ansvarar för
- Att föreningens ordningsregler iakttas vid användning, innebärande bl.a. att hög musik inte får spelas efter kl. 22
- Rökning inte är tillåten i lägenheten
- Husdjur eller andra djur är inte tillåtna i lägenheten
- Att Lokalen lämnas grundligt städad och i god ordning innebärande bl.a. att diskmaskinen ska vara urplockad, kyl och frys tömda, golv dammsugna, ytor och utrustning avtorkade och rengjorda (städutrustning finns).
- Att eventuella skador rapporteras och ersätts till deras fulla värde