Gemensamhetslokalen

Här ser ni de bokade tiderna för gemensamhetslokalen! 

Skicka epost till styrelsen@mimersgard.se för att boka ert datum, glöm inte att ange namn och lägenhetsnummer, inklusive första bokstaven.

Notera att vid bekräftad bokning accepterar ni nedanstående regler.

Månad: År:
« Föreg Januari 2025 Nästa »
Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag
    1
* Mats D, B1204Mats D, B1204


* Magdalena B, A1002Magdalena B, A1002


2
* Mats D, B1204Mats D, B1204


3
* Mats D, B1204Mats D, B1204


4
* Mats D, B1204Mats D, B1204


5
* Mats D, B1204Mats D, B1204


6
7
8
9
10
* Fredrik S, B1304Fredrik S, B1304


11
* Fredrik S, B1304Fredrik S, B1304


12
13
14
15
16
17
* Leif D, D1003Leif D, D1003


18
* Leif D, D1003Leif D, D1003


19
* Leif D, D1003Leif D, D1003


20
* Mimers GårdMimers Gård


21
* Mimers GårdMimers Gård


22
* Mimers GårdMimers Gård


23
* Mimers GårdMimers Gård


24
* Mimers GårdMimers Gård


25
26
27
28
29
30
31
   

Regler

Bostadsrättsföreningen Mimers Gård har efter beslut på extra föreningsstämma den 26 april 2016 förvärvat bostadsrättsföreningens lägenhet med nr A1001 belägen på bottenplan i hus A med adress Kurirgatan 31 (”Lokalen”). Lokalen är fullt möblerad och utrustad med bl.a. diskmaskin och tvättmaskin.

Styrelsen har beslutat att anta följande regler för användning av Lokalen.

  1. Lokalen får användas av bostadsrättsföreningens styrelse för sammanträden, styrelsearbete samt förvaring av föreningens och styrelsens handlingar.
  2. Lokalen får även bokas av bostadsrättsföreningens medlemmar för mötesverksamhet dag- och kvällstid (ej fester/partyn) och övernattningar. Maximalt antal övernattande personer i Lokalen är fem.
  3. Vid övernattning tas ut en avgift om 250 kr/natt vilken debiteras den bokande bostadsrättsinnehavaren i efterskott på samma avi som ordinarie månadsavgift. Vid enstaka fall av användning av Lokalen för mötesverksamhet tas ingen avgift ut.
  4. Lokalen bokas via e-post: styrelsen@mimersgard.se. Bokningen kan även göras genom att en anmälan om intresse för bokning lämnas i styrelsebrevlådan. Bokningen är bindande när bekräftelse på bokningen lämnas.
  5. Bokningen av Lokalen kan ske tidigast två månader i förväg och för högst tre nätter i följd (fem nätter under lågsäsong, dvs ej storhelger).
  6. Nyckel hämtas och lämnas efter överenskommelse med den eller de av föreningens styrelsemedlemmar som anvisats som kontaktperson(er) i samband med bekräftelse på bokning.
  7. Den bostadsrättsinnehavare som bokar gemensamhetslokalen för möten eller övernattningar ansvarar för
    • Att föreningens ordningsregler iakttas vid användning, innebärande bl.a. att hög musik inte får spelas efter kl. 22
    • Rökning inte är tillåten i lägenheten
    • Husdjur eller andra djur är inte tillåtna i lägenheten
    • Att Lokalen lämnas grundligt städad och i god ordning innebärande bl.a. att diskmaskinen ska vara urplockad, kyl och frys tömda, golv dammsugna, ytor och utrustning avtorkade och rengjorda (städutrustning finns).
    • Att eventuella skador rapporteras och ersätts till deras fulla värde